Inte långt kvar :)

Tihi nu är det inte långt kvar till jag gör småland o halland osäkert :D
Möhööhöh !!!
Har varit en rätt lugn dag på dagis . Väntar på att Mli ska komma tillbaka från Doris &Chippo så vi kan gå em promenaden så jag får sluta sen ;)
Sen blire hem, fixa ihop all smutstvätt o sen tvätta ..
Medans jag gör det ska jag nog ta en liten tupplur . :P
Sova är niiice ;)

Städa lite kanske om jag orkar, o sen blire väl att börja om från början på blogg designen då det bara ska jävlas hela tiden o inte vill som jag vill . Eller som Tini vill . :P


Kommentarer
Postat av: emy

jaha okej men då vet jag :D tack!

2009-11-26 @ 12:40:34
URL: http://iamemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0