äntligen helg :)

Var duktig o tvättade igår . Och städade , fast gjorde väääääldigt långsamt var sjukt trött igår .
Man blir faktiskt lite sliten av att jobba på hunddagis även fast det är slappt :P
Men mamma kom över o hjälpte mej med det sista :) Tack Mami .
Kom i säng o somna kl 11 igår, det var skönt o så fick jag sovmorgon till halv 12 . Gött som faaan .

Idag blire att gå an på tvätten o stryka den o plocka in i garderoben så att det är gjort .
Sen resten av kvällen tänkte jag ha Lizis skönhetsstund :P höhöh
Lägga mej i ett bad, raka benen, noppa ögonbrynen lägga hårinpackning o sen ligga o mysa i badet hela kvällen :)
Låter som en skön fredag.

Imorron blire att gå upp tidigt ska möta upp Donnas matte o husse här ute på parkeringen vid 9 för att vara hundvakt hela lördagen :) Sen direkt när jag gjort det så sätter jag o mami oss i bilen för att åka till mjölby,
Ska åka till Sharpman o kolla på billiga fritidskläder . Hoppas jag hittar något .

Tvätten var det ! Hörs sen gullrumpor.


 

Colan o strykbrädan är framplockad nu är det bara att tuta på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0