Snöö !

Nu har det äntligen blivit lite vitt på backen .
Fast jag hade ju egentligen hoppats på att det skulle komma bara dan innan jul eller nåt. Så man faktiskt få en vit jul iår .
Tänk att det är julafton nästa torsdag. Det här året har gått sjuuukt fort !
Julkänslan kommer o går lite . Känns bara så ofattbart att den snart är här .

Känner att febern ligger o kryper o gror inne i kroppen . Så skulle inte förvåna mej om jag ligger hel däckad i helgen.
Men annars är det bara att gå upp på morronen o knalla iväg . kan inte vara ledig så .

Imorron åker Martin hem igen :( Känns lite både och . Tråkigt att han åker verkligen super tråkigt . Känner mej alltid så ensam när han har åkt hem . Men måste verkligen börja packa ner lägenheten o får nog mer gjort när han inte är här . Fast han blir ju inte borta så himla länge . Kommer ju förmodligen upp o firar nyår här .

Igår var vi hemma hos Hampus igen. Tog med mej datorn för att fixa bloggdesignen, men sen kom Angelica o Josefin så hade inte så tråkigt som jag trodde att jag skulle ha :p hade ju förväntat mej att Martin o Hampus skulle spela tv-spel hela tiden . Men när jag väl tänkte att jag skulle sätta mej med datorn så visade det sej att jag hade glömt datasladden hemma o batteriet hade dött . SUCK !! Kan bloggen aldrig få bli klar nån gång !

Nu står man på jobbet o väntar på att alla hundar ska gå hem . Bara några stycken som har gått hittills men det börjar nog rulla på snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0