Onsdag

Då står man på jobbet igen eller har varit här i typ 2½ timma redan .
Lite så mysigt med super mkt frost ute men inte när det blir sånt där jobbigt dubbellager på bilen som man ska försöka skrapa bort .
Och självklart var det massa frost på insidan också . Så tog ett tag innan man kunde komma i väg imorse ;)

I stort sett alla hundarna på dagis har drabbats av vinter förkylning . Så man hör hur det nyser o fnyser o hostas i rummen :P Det värsta är att dom blir så pipiga . Så blir att ta det lite lugnt o får ta o mysa en hel del med dom idag .

Idag är det en del som står på schemat så jag hinner allt jag ska innan jag ska åka till småland .
  • Måste till veterinären för att köpa en medicin till mojje o sen till apoteket för att köpa nästa .
  • Åka till cahara o köpa en ny kula till min ring.. eller måste nog köpa 2 eftersom jag alltid tappar den .
  • Åka o köpa cdskivor så jag kan fixa nån skiva att lyssna på när jag åker ner .
  • Hem o städa
  • Hem till mamma o checka av önskelistan så jag vet vad som ska handlas
  • Sen kommer Sandra o ska låna min soffa under natten .
Så det är fullt på schemat idag . Hur ska jag hinna/orka allt .
Men det får gå ;) eller måste gå . Haha .




Mojje & Max på gamla dagiset :)
(Det är en sån hund jag ska ha som andra hund )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0