Lugnet före stormen

Då var det Måndagsmorgon . Hittills har det bara kommit 5 hundar till dagis .
Men det är bara lugnet före stormen kommer vara över 20 hundar här idag så, vi kommer nog ha lite att göra .
Jag känner mej mkt bättre idag än vad jag gjorde igår, men ryggen värker fortfarande som bara den .
Får bara hålla tummarna på att febern håller sej borta o att jag håller mej frisk fram till jul .
Kan verkligen inte vara borta från jobbet nu, vi har redan personalbrist så det räcker till o blir över..
Men det jobbigate med det är att allt har satt sej på hörseln . Det är inte kul alls . Hör skit dåligt nu verkligen . Knappt att jag hör radion när hundarna piper lite .

Kan någon förklara för mej var det är för fel med Idol-Eriks flickvän ?
Jag har inte fattat det där . Vad spelar det för roll om hon ståg uppe på scenen med honom?
Väl klart att hon blev jätte glad  . Så jag fattar inte vad problemet är . O det är så taskigt att alla verkligen hänger ut henne nu . Dom satt o prata om det som faan på Mix Megapol nyss . O skratta järnet . Jag fattar bara inte grejen :S

Idag blir det nog sista dagen som jag bloggar här . För designen på den nya blev nästan helt klar igår .
Bara lite lite små pill kvar som jag ska fixa sen när jag kommer hem :)
Finally !!!

Ja som sagt lugnet före stormen . Under den här halvtimman som det har tagit mej att skriva det här inlägget har det droppat in 11 hundar till :P

Skriver mer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0