Jag ska bara !

Jag skulle bara sätta mej vid datorn o kolla en sak . Och självklart fastnar jag här ! och har suttit här sen jag kom hem från jobbet .
Jag har blivit databeroende ! Verkligen stort tecken på att jag inte har något liv . Haha .
Skulle ju städa o laga mat o så .. Men sen blev klockan så mkt så nu är det sängdags . Får städa imorgon . Eller måste städa imorgon !!! Höhö , får intala mej det hela dagen imorgon så får jag hoppas på att det blir av .

I helgen blir FÖRHOPPNINGSVIS (hoppashoppashoppas) designen klar till den nya bloggen . Martin ska hjälpa mej med den i helgen . Eller nästa vecka när han är här om vi behöver nya kort . Men i stort sett allt ska bli klart i helgen så att jag kan starta den nästa vecka :)
Tycker inte att det är kul att skriva om jag inte är nöjd med designen jag har, men har inte heller haft ork till att fixa den . Men behöver hjälp med bilderna o så . Martin kommer alltid vara super överlägsen i PS jämfört mot mej !

Nu ska jag slå på en film o somna om typ 15 min :P höhö


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0