I know :)

Jag vet nog vad jag ska börja göra nu . :)
Jag ska bli smyckes designer :)

Så kollar runt nu vad saker o ting kostar o det är inte speciellt dyrt o verkar lätt att få tag på :)
Så det får bli att handla sen nästa månad eller i februari :)
Tills dess ska jag börja fundera ut lite vad jag skulle vilja göra :)

Det blir ju skit bra det här . Hoppas jag har tillräckligt me fantasi , men det kommer nog på vägen . dom första smyckena man gör blir väl skit fula , men det blir nog snyggare med tiden .
Men det kan vara lite kul att ha något att pyssla med förutom bloggen .

Kom förresten in på en av kurserna som jag sökt . Mobbningens psykologi heter den .
Vet inte om jag kommer tacka ja , tyckte den lät jätte intressant när jag sökte, men ville verkligen hellre gå hundkursen jag sökte eller webb o grafisk design .
Men har till den 21 att bestämma mej . O har jag tur så kanske jag kommer in på webbdesign iaf . Står på reservplats 14. Så vi får hoppas på att jag kommer in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0