Godmorgon

Eller det är väl kanske inte direkt godmorgon för mej har ju varit vaken i 1 ½ timma redan :P
Men känner mej fortfarande helt nyvaken . Det är aldrig gött att gå upp strax innan 6 på morronen men ändå lite skönt för man piggnar till under dagen o sen har man typ hela dagen till att göra annat efter jobbet ;)

Sjuuukt att det bara är 14 dagar kvar till julafton .
Kanske ska ta o slå in julklapparna snart o gömma undan dom för mina kära katter :P
Annars finns det nog inte mkt papper kvar runt dom ..

Vad har hänt den här veckan då ?
Ingenting känns det som men joo .
I måndags så blev det att åka ner till Hallsberg o hämta min dator, för den råkade jag HEMSKT nog glömma i lånebilen som jag hade ner till gislaved . Sen blev det att åka hem till Hampus :) Skiiit längesen jag träffa honom så det var kul . Och jag fick träffa hans bedårande lilla valp Akita <3

I tisdags blev det hem att städa efter jobbet, Sen fixa sej iordning, hämta Martin hos Hampus o sen blev det fotodags . Så nu har vi tagit lite nya snygga bilder till nya bloggen o så :)
Hoppas det blir klar snart .

I går fick jag jobba över till kl 7 det var lite surt för jag var skittrött . Det var en som jobba natt som inte hade vaknat av klockan . Visst sånt händer men lite irriterande när man sitter här nere i 1 timma med endast 1 hund kvar . Sen åkte jag hem till Hampus o umgicks med pojkarna ..

Idag händer det inte mkt alls . Får se vad dagen har att erbjuda . Är sjukt sugen på en fika . Eller snarare en Caffe Mocca !! <3 mums . *dreglar* Men blir nog att vara hemma stund iaf efter jobbet . Antar väl att Martin knallar iväg till Hampus så drar väl säkert dit idag också .

Imorron är det ev fest .
Lördag ska jag SOVA !!!

Vad har ni gjort i veckan då ? O vad händer i helgen ?

Kommentarer
Postat av: TinA

i helgen så känns det som att jag HAR planerat någonting, men jag kan tyvärr inte komma på vad. surt om jag kommer på det försent plus om det var dödsviktigt.. annars i veckan har jag träffat en person som jag o min familj lärde känna för över 16 år sen. lit kul =) var på bio igår, 2012. värd att se, tycker jag. idag blire Idol =) jag hoppas calle kommer 2a, annars dör jag.

2009-12-11 @ 18:14:50
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0