Finally

Nu är jag äntligen klar med Mojjes blogg :)
Min blir att fixa imorron o på måndag :D

Åkte ner hit till Martin i Torsdags o överraskade honom :) I fredags var vi på gekås o shoppade lite . Så alla julklappar är klara o jag handla lite till mej också . Men inte alls mkt .
Idag har vi inte gjort mkt alls . Har spelat lite o sen har jag suttit med Mojjes bloggdesign sen kl 6 typ .
Men ni får inte se den förrän min blogg är klar .
Men snygg som faaan blev den ;)

Imorron blire att sätta sej i bilen o åka hem . Martin följer med upp en vecka . Lovely :)
Ska ta nya kort imorgon så vi kan fixa min blogg . Bilderna vi tog sist är jag inte riktigt nöjd med . Plus att jag har tröttnat på dom . Men det kommer bli skit snyggt det vet jag :) För min kommer ju se nästan likadan ut som Mojjes inte riktigt men någorlunda .

Nu tittar vi på Eight Below, blir att sova snart är skit trött . Martin väckte mej kl 9 imorse . Suck .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0