Dan före dan före dopparedan :)

Imorse var jag faktiskt rikigt pigg när jag gick upp .
Gick här o städade lite o diska o hade mej på morronen på dagis :) Känner mej duktig .
O satt o tänkte på att det var så skönt att jag för en gångs skull var pigg o självklart så blir jag då helt kallsvettig o är nära på att svimma . Men nu känns det lite bättre igen . Men blev förbaskat trött ikroppen .
O ingen mat finns det att stoppa i sej heller :/

Idag är det en lite sorglig dag på dagis .. En av våra hundar slutar . Han är den som har varit med helt från när dagiset startade. Så det är jätte tråkigt . Super mysig hund o Matte är helt underbar . Så himla goo verkligen .
Så dom var så gulliga o hade köpt en blomma till mej o ben till Mojje :) Så då blir det ännu tråkigare att han slutar . Men jätte gullig att dom visar att man är omtyckt o uppskattad .

Söta lilla Morris :)

 


Kommentarer
Postat av: TinA

vi vill ha - nya bloggen! vi vill ha - nya bloggen! =)



tråkigt när hunden vart med från början.. varför ska han sluta komma? :/

2009-12-22 @ 10:00:49
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0