24 timmars flunsa ?

I fredags blev det fest hos Hampus . Hade riktigt kul faktiskt .
Lite jobbigt att gå hem på natten bara . Kom hem nångång vid 2 . Men som sagt kul var det :)

I går hade jag o Martin en lite mysdag hemma . Sov hur länge som helst <3, åkte ut till marieberg, martin fixade en julklapp till sin lillebror o jag köpte julklapps papper. När vi kom hem blev det att slå in alla klappar, plocka fram den lilla julgranen . Sen blev det att titta på film o somna i soffan :P

Idag har jag inte mått ett dugg bra . Känner mej tjock i öronen, kliar som faaan , ont i hela kroppen , svettas o fryser . Hoppas att det bara är tillfälligt för idag . Kan absolut inte bli sjuk nu . Vi har redan personalbrist så det räcker på jobbet . Hela den här dagen har varit jätte seg verkligen . Och har inte gjort ett skit heller .
Läst ikapp alla blogginlägg som jag inte hade läst än . 74 stycken ... Har bara tagit halva dagen typ . Suck . Men nu är jag ikapp igen . Ska försöka få Martin till att göra min header lite snabbt så jag kan fixa bloggdesignen .



Visst är vi snygga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0