2010 kommer bli mitt år !

Jag känner det på mej . Jag bara gör det .
Hela 2009 har vairt kaos, luddigt, skit . Men även lite lite bra . Men inte mkt .
Så känner att 2010 kommer att vara mitt år . Mitt år att skina :)
Ska verkligen hitta mej själv . Så att jag blir jag igen . O inte bara den här tråkiga genomskinliga gestalten som bara finns .
Vill även hitta någonting att göra, vill hitta nåt som jag är bra på . Typ börja tillverka något . Så ska hem o kolla massa sen . Se vad jag skulle vilja . Vad skulle jag kunna vara bra på ? Hmmm .  Tankarna går .
Känner att jag vill vara nån . Inte känd eller så , eller jätte populär men bara känna att Jag är Jag liksom . O det faktiskt är någonting , O inte bara knalla runt som jag har gjort det här året o bara låtit dagarna gå , försumma mina vänner . Börja ta mer kontakt med nya människor . Ointe låsa in mej så förbannat .

2010= ett år med förändringar !

Och förändringar kommer det ju bli . Ska ju flytta hem till Mamma sista Januari . För att spara pengar .
Så att jag kan börja ett nytt liv till 2011 . Hoppas och tror att det kommer funka bra att flytta hem . Klart man kommer sakna friheten med att bo själv ibland . Men behöver verkligen spara ihop lite pengar . Synd att dom små papperslapparna ska avgöra så mkt i våra liv .

2010 kommer jag också få en ny chef . Verkar som att den nya tar över Första Januari .
Men vi får se . Kan bli kul med förändring . Se vad Hon har för ideér o så . Men jag kommer få vara kvar iaf :)
Till en början med en provanställning på 3 månader sen utvärdering o sen kanske 3 månader till på prov .
Men tror nog att jag får vara kvar . Jag tror att jag sköter mitt jobb iaf . Även fast jag står o bloggar på jobbet just nu :P HAHAHA . Klart man kommer sakna Kicki här på jobbet o Saknar Malin massa . Men kommer ju träffa dom ändå . Men kommer kännas konstigt att gå från att vara 3 tjejer som är under 25 . Till att det blir jag o en som är 40-50 någonting . Vet inte riktigt hur gammal hon är . Men jag tror det kommer bli bra . Bara jag få ha kvar mitt älskade jobb , med alla mina 30 små bebisar :)

Blev ett långt inlägg till . Men har haft tid att sitta o fundera lite . När jag för en gångs skull inte har med min egna dator o sitter o tittar på film .
Snart kommer Mli :)

Kommentarer
Postat av: TinA

gött att du blir kvar iaf!

2009-12-11 @ 18:15:51
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0